Followers

Friday, February 24, 2012

SHOPPING HANTARAN!!!!

alhamdulillah.... terima kasih yaallah.... sahabat karib ku insyallah akan melangsungkan perkahwinannya dengan insan yang dicintai.... alhamdulillah..... apa yang membahagiakan ialah kau seorang sahabat yang betul-betul dekat dengan hatiku.....jiwaku.. dan sanubariku.... kita mempunya kesukaan yang serupa.... segala-galanya hampir serupa....

ok..fine.. ayat atas cam jiwang pula... tak nak proceed lah!.. ok.. sekarang ni aku amat berbahagia sebab kawan baik aku akan kawin tak lama lagi and insyallah minggu depan kitaorang akan survey untuk barangan hantaran.. walaupun tarikh masih tak conform lagi but orang selalu kata persediaan awal tu kan bagus... ok... sekarang ni yang terlebih and melebih bukan kawan aku (si pengantin) tapi AKU.. ok aku ulang sekali lagi... AKU yang melebih lebih.. bukan apa.. aku excited sampai tak ingat dunia duh..... sebab dia ni adalah kawan rapat aku yang paling terapat and paling aku sayang..(eleh... sure ko suke bila baca ni).... aku saynag dia sebab boleh kata kan kami ni satu kepala...


banyak benda gila2 yang kami lakukan bersama but yang membezakan aku dengan dia.. dia ni RILEKS sangat..... tapi aku tak serileks dia.... dalam banyak-banyak hal yang kami kongsi.. ada satu benda yang aku memang tak boleh blah.... kitaorang suka kongsi nama and gunakan nama gelaran.... and orang yang paling kesian sebab kes kongsi nama ni ialah seorang pekerja yang sedang bekerja ditempat kawan baik aku punya tunang... budak ni baru pas SPM n agak blur sikit... tapi dia and kawan aku tu boleh kata rapat juga and disebabkan itu aku tak sampai hati nak usik adik manis sorang tu..(hehehehehe--->kesian ko dik... sabor jela). selalu juga adik manis tu kene bahan dengan kitaorang.... saja menyakat.... hehehehehehe..... kesian dia... tapi what eva pun sehari ko tak de dik...(time kitaorang serang "KUBU UTAMA") terasa kosong pula jiwa raga ni sebab tak de orang nak di jadikan bahan untuk disakat... hahahahahahahahahhaha...


well insyalaah minggu depan aku nak seret kawan baik aku untuk pergi usha2 hantaran.. walaupun lambat lagi ko kawin tapi aku tak kira.. aku nak juga cari barang hantaran ko cepat2.. so to EN. -A-z..... tolong la sediakan duit seguni beras eh.. aku nak shoping gegila untuk kawan baik aku ni.. ko tak bagi... gggrrrrrr... siap!!!!!! aku bakor keta kesayangan ko... aku pecahkan cawan kesayangan ko (cawan yang isteri eh silap bakal isteri ko bagi).....hehehehehe...


to kawan kesayang aku.... tahniah.. dan semoga kau berbahagia selalu.... aku sayang ko duh....


p/s: kek.... if ko baca... nanti kita kuar dengan kemba aku sekali tau.. ustazah tu sibuk merungut bosan duk rumah....




No comments: