Followers

Tuesday, May 6, 2014

all about my post....


my post...

semua yang dipos dalam blog ini ialah bedasarkan oleh apa yang dialami atau pun cedokan yang dialami oleh orang-orang sekeliling aku...

kadang kala pengalaman orang lain membuatkan kita terasa macam nak berlakon seolah-olah kita yang mengalami perkara tersebut.

ada baik dan buruk tentang ini..... baiknya kurang-kurang aku merasa jadi pelakon yang hanya berlakon dalam kotak fikiran ku dimana pengarah, penulis skrip sutradara dan pelakon dan lain-lain adalah aku..... ok..... (nampak agak kepelikan disitu.....) kurang-kurang aku merasa juga jadi pelakon dan cuba selami apa yang orang lain rasa dan apa tindakan yang akan aku buat jika aku berada dalam keadaan itu...

buruknya... hurm, jika orang yang kenal aku baca post aku maka akan ada macam-macam spekulasi dari penganalisa yang tak bertauliah yang akan bertanya dan terus bertanya.... aduhaiiiiii baru nak berangan jadi pelakon.. dah korang potong mood.... bosan sungguh......

macam ni la.... bagi aku setakat ini aku bersyukur aku dikurniakan dengan kawan-kawan sudah faham dengan perangai pelik aku yang satu ni...... but for those yang tak faham........ sila angkat kaki dan blah cepat-cepat dari hidup aku.....

No comments: