Followers

Tuesday, February 17, 2009

HaTi Ku SaYaNg......

cinta di hati....


cinta??? benda yang sing dalam hidup aku... sejek dari dahulu.. tah kenapa bila baca blog darkira.. aku rasa sedih yang teramat... tak tau nak luahkan maam mana... tapi menitis juga air mata ini.... sedih... knapa.. aku pun x tau.....

dulu... susah untuk aku dan orang lain menyukai diri ini.... sebab aku tau.. aku x cantik... aku gemuk.... buruk.. hodoh.... busuk.. semua benda tu aku telan sebab aku tau memang aku gemuk... pelbagai cara aku lakukan untuk kuruskan badan aku.. walaupun berjaya tapi itu tidak menjamin satu kepuasan bagi aku... knapa??? sebab aku sendiri selalu mngatakan bahawa apa pun yang aku lakukan.. aku tetap tidak secantik yang lain.....

kecantikan.. aset utama bagi seorang wanita.... begitu juga aku.. tetapi apa aset yang aku ada??? kecantikan?? jauh sekali.......knapa??? sebab x pernah seorag pun yang pernah mengatakan aku cantik........ selama aku hidup..... aku cantik x??? nak ja aku tanya pada orang lain.. tapi terus terang aku amat takut dengan jawapan yang akan aku terima...

kekasih hati?????? asing sekali bagi aku... x tau sama ada aku layak atau tidak disayangi oleh seorang insan.... bernama kekasih... nak kata aku terlalu memilih.. x la juga... tapi........ aku cuma inginkan seseorang yang memahami aku.......

mungkin bukan sekarang.. tapi esok n lusa... masih juga belum pasti.......

No comments: