Followers

Friday, May 29, 2009

dUnIa Baru kU.....

habis sudah final... muncul pula intersesi.... hai..... penat... x sempat nak rehat langsung.... dalam cut ni... banyk sangat pengalaman yang aku lalui... tapi salah satu yang paling menyedhkan bila kawan aku masukhospital.. kesian tengok dia terbaring sahaja diatas katil hospital... rasa ada suatu perasaan yang pelik.... mana tidaknya... selalu aku lihat dia ketawa dan senyum.. teba-tiba bila nampak dia terbaring lemah... terasa dunia ini gelap seketika... sewaktu dalam kelas, kepala aku hanya merawang teringatkan dia... tapi syukur setelah pembedahan tersebut dia semakin hari semakin baik........

well...

sewaktu sekarang ni aku lebih berfikiran rasional... banyak perkara yang melibatkan perasaan aku ketepkan dahulu semata-mata untuk membuat satu keputusan yang benar-benar adl dan tulus untuk aku dan semua...

untuk intersesi ini, akutelah buka buku baru.... aku nak semuanya bermula dari awal... aku akan pastikan tiada lagi kesedihan yang aku akan coretkan dalam kamus hidup aku....


sekian...... doakan hidup aku bertambah bahagia... amin..

No comments: