Followers

Sunday, September 25, 2011

FINAL SEM!!!

wah... sudah masuk "FINAL SEM"~~~~oh yeah!!!!! gO baby gOOOOO!!!! horay!!!!! tak sabar rasanya nak habiskan kuliah dan terjun kedunia pekerjaan!!! yariibaaa!! yaariiibbaaa!!!!! uop~sebelum itu.. beberapa perkara harus dibuat...


cinta.

sudah sampai masanya untuk mencari cinta baru... so sesape yang nak apply plss email me your resume ok... semua permohonan yang layak akan dipanggil untuk temuduga... if berjaya...~~~~ welcome to my hearth!!!!!!


kerja?

ok.. sekarang tengah kerja part time.. dan pulangannye amat lumayan.. masih lagi berkira-kira untuk bekerja sebagai pensyarah... but... saya masih terlalu cintakan kerja yang sekarang ini...... alahai.. macam mana nak buat ni.... sob...sob...sob...~~well need to do istikharah lor......


berat badan?

wah! ini isu sensitif.. untuk pengetahuan korang smeua.. berat badan i dah turun you!!!! sekarang... semua baju time diploma sudah bole dipakai... paling seronok bila keluar dan orang still kata "adik ni tingkatan bape eh?" or " wa, umur adik ni bapa? kenapa muda sangat ambil master?" nge..nge..nge..~~~nak turunkan lagi sikit.... baru aaaccuuuunnnnn!!


happy??

oh.. sanagt happy sekarang... hari rabu malam minggu ni insyaalah ada party yang dibuat oleh rakan2 sekelas.. dan saya tersangatlah tidak bersabar untuk menghadirinya... ~~~need to find a new cloth!!!~~~~~jom shopping......


fesyen.

sekarang i dah pandai berfesyen... tak seperti dulu.... makin ayu gitu... sebenarnye semua perubahan positif ini hasil dorongan kawan2 yang banyak membantu.... terima kasih korang... tanpa korang tak cantik lah saya....... sudah pandai makeup and etc.. thanks a lots friends......~~~jap.. nak touchoup bedak....


result?

untuk sem ni.. result???? seharusnya mahu score... insyallah saya berjanji akan buat yang terbaik.... terbaik untuk diri sendiri, keluarga dan rakan2. doakan saya berjaya... amin.......~~~stady2.


2PM?

saya peminat setia mereka... JUNSU is my boyfriend.... hehehehehehehehehehe~~~ oh my darling I LOVE YOU.


sajak??

sekarang saya masih dalam usaha untuk menyiapkan satu sajak..... sajak ini saya dedikasikan kepada insan yang terlalu banyak memberi PELAJARAN kepada saya dalam mengharungi hidup didunia ini... ucapan terima kasih sahaja tidak cukup untuk dirinya.. maka dengan itu... insyallah... satu sajak akan didedikasikan kepadanya..... orang yang dimaksudkan ialah ~~~~ MY OWN BOS.... thanks bos......~~saya sayang bos saya.


No comments: