Followers

Friday, December 25, 2009

hari isnin ini......

tiada lagi senyuman dan cerita dari si dia... insan yang aku agak bolayan waktu masuk ke syarikat ini..... bukan apa dia tu sombong sangat.. but seiklas hati apabila sudah mengenalinya... aku agak dan amat selesa denagn dia....
tetapi sayang tempoh perkenalan itu terlalu singkat kerana dia akan dipindahkan ke division lain..... sebabnya mengapa??? series aku tak mahu ambil tahu kerana aku tahu ia akan membawa akibat yang buruk kepada aku...
maafkan aku teman......


hari isnin ini......

tiada lagi senyuman di wajahnya.. tiada lagi insan yang akan mengusik aku seperti selalu... tiada lagi insan yang akan mengusik teddy bear aky seperti selalu... tiada lagi si comel yang aku akan selalu tatap kerana dia juga akan meninggal kan aku.... tahniah kepadanya kerana dia akan memulakan pengajiannya di UiTM segamat dalam course investment (juniour)... sicomel shaheedan... aku akan sentiasa merindui kamu......



hari isnin ini...

tiada lagi senyuman iklas yang aku akan terima dari beberapa insan terdekat ku... kerana seiklas hati aku merasakan senyuman yang dilahirkan itu palsu.... terasa amat sakit bekerja di tempat yang susah untuk kita percayakan seseorang.......



hari isnin ini....

aku akan mengadap lagi wajahnya..... terasa amat kasihan... tetapi nafsu amarah ku mengatasi segalanya.. andai kau tahu betapa aku menyesal memperlakukan itu kepada kamu..... maafkan aku.... aku amat menyayangi kamu....... tetapi seiklas hati aku tidak mampu utnuk menzahirkan perasaan itu........ setitik air mata mu.. mendera jiwa dan raga ku.... tolong berhenti menangis.... bukan aku tidak mengetahui tentang pengorbanan mu... tetapi aku terlalu ego untuk mengakuinya..... seiklas hati... aku amat menyayangi kamu........

No comments: