Followers

Sunday, January 17, 2010

dialog 1.

humairah nak kawin dengan abang? abang ada dua orang anak.... ready made lagi....


jawapan..

hanya gelengan kepala dan senyuman.. (nasib baik ramai orang, kalau tak.. habis ko)



ye, aku akui dia hensem,
ye aku akui dia tu sejuk mata memangdang,
ye, aku akui di tu lemah lembut,
ye, aku akui dia baik...
ye aku akui bla...bla...bla.....
memang dia baik... tapi maaf eh, aku tak nerminat. dan aku tak sangka kau akan bertanya kan soalan sebegitu kerana setahu aku kita hanya bertembung dan sesekali menghadiahkan senyuman dan sesekali bertegur sapa..... tidak pernah membincangkan soal hati atau apa-apa yang berkaitan dengannya.. tetapi soalan mu itu seolah2 kau sudah mengenali aku....


maaf... aku bukan menjual mahal... tetapi aku tidak berminat...... terpulang apa pun spekulasi yang kau mahu buat... yang aku tahu ialah... AKU TAK BERMINAT.

No comments: