Followers

Saturday, January 16, 2010

ya... aku benci...
aku benci tempat yang bernama tempat praktikal..
teruk aku....
penat aku...
tension aku...
semua yang teruk2 semua aku dah rasa.....
aku sakit hati kerana sewaktu interview aku dah berterus terang yang aku memang tak suka denagn nombor.. tetapi sayang individu yang tek berperikemanusiaan itu tetap meletak kan aku ditempat yang memerlukan aku bermain dengan nombor hanya kerana aku membawa kenderaan sendiri untuk datang ke pejabat.. logik tak alasan tu???? ada ke patut aku disuruh duduk di payroll... ye la if aku bawa kenderaan sendiri, dapat la dia suruh aku bertapa kat pejabat tu sampai pukul 11 malam.... tu yang aku rasa macam nak lempang sahaja individu itu.....
seperti mana sal comel, aku pun telah didera oleh orang-orang yang tak bertanggungjawab di pejabat tersebut. dah la dia buli kawan baik aku, aku pun dia buli juga... baru2 ni 400 fail aku lipat sendiri tanpa bantuan sesiapa. yang mereka tahu ialah aku nak cepat siap keja tu...
tu satu hal.. yang tak seronoknyer, tempat tu juga ibarat kedai kopi mak jah kerana terlalu ramai yang berlumba-lumba berkongsi cerita sensasi mereka disana sini sampai keja pun terbengkalai. yang teruknye, budak praktikal...
kepada individu terbabit, tolong la berubah.. kerana korang, kawan baik aku sakit... mungkin ko rasa ko tak bersalah.... sebab ko ketua... tapi ingat, kesabaran seseorang itu ada batasnya...

No comments: