Followers

Monday, September 27, 2010

separuh nyawa ku pergi...

separuh nyawa ku pergi....
atas satu kesilapan yang tidak disengajakan....
bukan ku mahu ianya terjadi...
bukan juga ku pinta ianya terjadi......

separuh nyawa ku pergi...
atas satu kesilapan yang tidak disengajakan...
bermohon maaf meminta belas....
maaf diterima dengan bersyarat...

separuh nyawaku pergi...
atas satu kesilapan yang tidak disengajakan....
nyawa diminta sebagai gantian..
sebagai tanda maaf diterima.....

separuh nyawa ku pergi...
atas satu kesilapan yang tidak disengajakan....
antara nyawa dan satu keredaan...
ku pilih nyawa kerana disitu datang keredaan.......


separuh nyawa ku pergi......
atas satu kesilapan yang tidak disengajakan....
kepada yang terapat..
kutinggal kan pesan...
supaya meredai salah dan silap ku.....
andai ini yang terakhir dariku...
kenang lah aku sebagai si buta...
andai ini yang terakhir dariku....
kenang lah aku sebagai si bisu....
andai ini yang terakhir dari ku...
kenanglah aku sebagai si tempang...
andai ini yang terakhir dari ku....
kenanglah aku sebagai si kudung......
andai ini yang terakhir dari ku...
kenanglah aku sebagai si pekak....
maafkan aku....
untuk yang terakhir..
penuh kasih dan sayang...
hanya dari ku...

No comments: