Followers

Monday, September 13, 2010

wahai cinta terakhir ku...
seandainya kau mengetahui...
perasaan ku ketika ini....
seandainya kau menyelami..
perasaan ku ketika ini....
adakah kau tahu
adakah kau dapat memahami...
adakah kau dapat menyelami....
penderitaan yang ku tanggung.......
cuba menyembunyikan perasaan itu dari pengetahuaan mu....
cuba menyembunyikan perasaan itu dari pengetahuan yang lain....
hanya kepada yang kuasa aku berserah....
hanya kepada yang kuasa aku bermohon..
hanya kepada yang kuasa aku meminta....
semoga yang dihajatkan mejadi nyata...
supaya tidak lagi aku menderita...
kerana kau adalah ujian untukku......
dan tidak sekali aku meminta..
yang terburuk untuk mu..
kerana kau adalah kesayangan ku....
hanya meminta satu penyatuan...
dalam satu ikatan yang sah dan diredai disisi-NYA....

No comments: