Followers

Sunday, October 23, 2011

to my dear beloved muah2 friend....

my best friend yang terdekat dihati ini mahu berkahwin.. wah... syoknyer..... semoga berbahagialah hendaknya... alhamdulillah.. semuanya nampak mudah seperti yang diceritakannya.... mungkin ini yang terbaik untuknya.... semoga berbahagia sahabat ku..... harap2 lepas kawin.. tolong la adakan masa untuk kita "melepak2" seperti sewaktu zaman disekolah dulu....

dulu ko selalu dibuang2 sampai nangis2 kat bahu aku.. sekarang aku gembira bila lihat senyuman diwajah ko.... nampak sangat seri kebahagiaan itu..... tahniah sangat2 aku ucapkan..... jangan fikirkan tentang orang lain... tentang apa kemahuan dan kehendak mereka.. yang penting sekarang tolong dulukan kebahagiaan ko...... aku akan sentiasa berada disamping ko....

"ko bile lagi"~~~~> ok.. yang ni nanti bila tiba masa aku akan jawap... yang penting sekarang ni... ko dah nak "selamat".. tahniah.... semoga berkekalan hingga ke anak cucu.....

1 comment:

Anonymous said...

Kenapa cinta kita
Selalu saja diduga
Bagai ada tak merestu
Kita berdua bersatu

Atau mungkin kau dan aku
Ditakdir untuk berpisah
Walaupun melawan arus
Kita berdua bersatu

Seringkaliku mendengar
Patah tumbuh hilang berganti
Tetapiku tidak mahu
Cinta selain darimu

Jika denganmu salah
Kutak mahu yang benar
Jika denganmu rebah biarlah kutercalar
Walau dilanda badai
Kusanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu

Jika denganmu kabur
Kutak mahu yang jelas
Jika denganmu hanyut
Biarlah aku lemas
Walau dilanda ribut
Kusanggup kerna ku mahu
Kita berdua bersatu