Followers

Wednesday, October 21, 2009

aku bukan untuk mu...

kelihatan aku amat ceria sekali pada malam ini disamping teman2 tercinta.... tetapi sayang tiada siapa yangmengetahui gelora hebat hatiku ini.....

pada malam ini satu keputusan yang berat telah ku buat.... keputusan yang bakal membuatkan hidupku kembali seperti dulu...

hartamu tidak bermakna apa pun kepadaku...
kududukan mu juga tiada erti bagi ku....

aku tidak perukan harta untuk memberi cinta hati ku... yang aku perlukan hanyalah sebuah jiwa yang tulus dan iklas menyayangi ku.........


faiz 1...
series aku suka gila tengok muka dia sebab comel gila..... tapi dia adalah adik yang paling baik untuk ku dan aku amat bersyukur mendapatnya...... dia juga yang menyelamatkan aku untuk projek meja.. thanks adik..... love u so much

faiz 2...
kau begitu iklas untuk mengenali aku... tetapi kau tidak cukup iklas untuk berterus terang kepada kekasih mu tentang siapa kamu yang sebenarnya.... kepandaiaan mu berlakon tidak dapat menutup penipuan yang kau lakukan....... kekayaan kau juga aku tidak mahu....

faiz 3...
kau juga kaya... punya wang yang banyak... .... lambang kekayaan yang ada pada mu... tapi saynag... kau hanya mahu menjual cinta... padahal aku tidak memerlukan semua itu......... kau hanya suka mencurah baja dan menyemai baja cinta itu tetapi kau bukan menghargai apa yang telah kau semai... ia nya hanya untuk menunjuk kan kehebatan mu menambat hati seorang wanita.. dan maaf aku bukan wanita malang itu!

No comments: