Followers

Thursday, October 22, 2009

?????????????????????????/

kesedihan.....

kenapa??????

tah la... kadang2 aku berfikir.. knapa la abku selalu berjumpa dengan orang yang x tepat untuk diri ku?? aku bersyukur kerana sekejap jer tuhan tu bagi alamat yang orang tu tkm baik... series aku bersyukur...

x sampai 24 jam kadang2 tuhan tu tunjuk..... series aku bersyukur gila.......

bukan x seronok if ada orang yang berlainan jantina nak kenal dengan kita.. tapi aku bukan jenis yang suka buang masa.... bagi aku cinta itu untuk selamanya n matlamat aku mencintai seseorang untuk hidup bersama selamaya... aku tak suka pada cinta yag sekejap2..... sebab tu aku hanya akan pilih orang yang hanya iklas untuk menyayangi aku......

tak kisah la orang nak panggil or gelar apa...tapi cinta adalah untuk mencintai... bukan untuk dilukai... sebab tu aku hanya akan bercinta jika orag tu iklas.........

aku bukan mengharapkan harta yang banyak.. cukup lah hanya sekeping jati yang iklas...........................................................


cinta untuk mencintai...
bukan untuk dilukai..

cinta itu satu kejujuran
bukan satu pembohongan..

cinta itu indah..
bukan sesuatu yang menyakitkan....

cinta itu satu kegembiraan..
bukan satu kesedihan......

cinta untuk membina..
bukan untuk menjatuhkan......


jika ada cinta yang sebegitu indah.... nescaya aku akan kabarkan kepada seluruh dunia...

jika ada cinta yang sebegitu menyakitkan... nescaya aku akan bunuhnya dari muka bumi ini.................

No comments: