Followers

Tuesday, October 13, 2009

terima kasih pengajar.....

untuk sem kali ini.. aku nak skor yang terbaik lagi... pagi ni aku terkejut mendapat kabar mengenai sesuatu....

ok... baharu aku tahu... salah sebenarnya if kita nak tanya soalan... kadang2 aku pelik.... mana la manner orang zaman sekarang ni......... macam dah lupa siapa kita... bangsa apa kita... n apa adat resam kita yang selalu kita agung2 kan....

terkilan juga... tapi x per la.... aku bersyujur kerana walaupun aku merasa sedih... aku masih mampu tersenyum.....

nampak macam tenang dari luar... tapi sebenarnya... dalam hati tuhan sahaja yang tahu.... tak pela.... ni pengajaran... supaya tak lagi bertanyakan n x lagi mahu menimba ilmu dari orang yang memang langsung tak sudi n langsung x da ciri2 pengajar yang baik.........

series menyesal...... jika menuntut ilmu itu salah... maka aku tak kan lagi bertanya kepadanya..... mungkin kerana dia seorang yang terlalu pandai sehinggakan langsung tak boleh terima sesuatu pandangan dari orang lain..... ok.. fine....

jika dia masih lagi mengatakan aku salah... ok..... ye la... aku salah.... dia betul...semuanya...dia betul........................

aku buang segalanya kerana aku tak mahu lagi terkenang perkara yang lepas....... cukup la ini sekali pengalaman buruk yang aku hadapi dengan orang yang sebangsa dan seagama dengan ku......

aku ingin sekali memberi cadangan kepadanya walupun aku tahu aku bukan lah pandai dalam bidang itu.... ingin sekali aku berkongsi idea yang aku ada.... walaupun ianya hanya satu teori juga.... mungkin sebab aku bukan lah orang2 dikalangan dia yang menyebabkan dia tidak menerima apa yang aku katakan... ini kerana aku amat berminat dengan bidang yang diceburinya.... aku ingin menolong walaupun tahu dia bukan perlukan pertolonagn kecil n tak bermakna ini daripadaku.... keluarga ku amat sukakan bidang yang diceburi dia tetapi sayang....... asyik tak menjadi kerana selalu di tipu.... aku ingin mahir dalam bidang itu.. kerana aku ingin merealisasikan impian keluarga ku... dan aku aku amat berminat melihat blog dia... cuma aku tersentak melihat "video" yang membuatkan aku rasa perlu jika aku cadang kan dia mencuba sesuatu yang baharu..... tetapi padanya ianya tidak masuk akal...... x pe la..... dia betul.....

walaupun ini harga yang aku terpaksa bayar... aku reda......

terimakasih pengajar........

kau tetap yang terbaik............

No comments: