Followers

Wednesday, November 11, 2009

yAhoOOOOOOOOOO
FINAL DAH ABIS!!!!!!!
masa untuk bergumbira telah tiba!!!!!!
tetapi.............................................
apabila mengenagkan kata2 P.M kamel td.. hasrat nakberjimba di ganti denagn perasaan takut.. aku harap aku x kan repeat apa2 paper.. aku nak lepas semua paper.. series aku agak takut dengan ancaman td.....
mengenangkan aku akan tinggalkan tempat yang banyak memberi kenangan kepada aku.. hati ini menjadi sayu.... teringat kali pertama mendaftar dahulu.. berebut2 nak kolej... denagn lecture... n asingment yang banyak.. test yang membebankan.. n final yang mendebarkan n apabila menunggu saat keluarnya keputusan peperiksaan yang menakutkan.. semua saat2 indah ini akan saya kenagng sampai bila2......
sekarang ini kami semua insyaalah akan pergi ke praktikal n hanya akan berjumoa kembali semasa presentation... series saya doakan semua akan lepas paper sem ini......
segamat... kau yang terindah... tiada tempat setanding dengan kenanagn yang kau beri kepada ku
I
LOVE
SEGAMAT!!

No comments: