Followers

Tuesday, January 4, 2011

kau itu siapa?

kau itu siapa
suka-suka sahaja mahu menilai ku...
sedangkan jika dibandingkan antara aku dan diri mu..
kau itu bukan siapa-siapa...


kau itu siapa
suka-suka sahaja mahu menilai ku..
sedangkan jika dibandingkan antara aku dan diri mu..
kau itu tidak mempunyai apa-apa....


kau itu siapa
suka-suka sahaja mahu menilai ku....


kau itu siapa..
dan aku ini siapa..
terdapat satu perjurangan yang sangat dalam..
andai dulu aku menutup mata memandang perjurangan itu..
kini ku ucap terima kasih kepada mu kerana menyedarkan aku mengenainya...


kau itu siapa
dan aku ini siapa.
sedarlah tentang kelemahan mu..
sebelum kau mencanang kelemahan ku...


kau itu siapa
dan aku ini siapa..
martabat aku lebih tinggi dari mu..
tapi ku rendahkan demi satu kebahagiaan..


kau itu siapa
dan aku ini siapa....
meninggalkan mu adalah KEMENANGAN kepadaku..
kerana kau bukan siapa-siapa..
dan aku tidak patut menyesal kerana meninggalkan insan seperti mu...

No comments: