Followers

Wednesday, August 3, 2011

I majuk dengan you......

entah siapa.... yang aku tak kenal memandai-mandai mengomen macam2 di blog aku... aish..... tak seronok betul la.... dia berlagak seolah-olah mengenali aku.. padahal tah sape2 tah dia tu...... adoi... tak seronok la macam ni..... salah ke if dia berikan pengenalan diri dia pada aku??? bukan aku nak buat apa pun........ sekurang-kurangnya aku kenal siapa dia... ini tak.....

sesiapa yang mengenal aku tentu tahu tentang siapa yang selalu aku tulis dalam blog ini... ini kerana semua karya ku adalah berdasarkan apa yang terjadi disekeliling aku.. ceritera tentang insan-insan yang berada disampingku....... aku sekadar mengolah cerita mereka supaya ianya dapat menjadi satu inspirasi kepada orang lain....


kepada yang berkenaan.. i tak marah you ok.. but majuk dengan sikap you.. plss..... ok.. plsss plsss plsss kamo jangan nakal tinggalkan komen tanpa memberikan pengenalan diri..... or i will delete your comment..........

3 comments:

Noorsha Muhamad said...

sape yg komen tu..sila tinggalkan identiti card anda..hehe..dayah..ble nk follow blog kite..hehe..sjak ble addict 2PM ni..hehe..

naya kesturi said...

sya..... heheheheheeheheheheheheheehehehehe di mana kah blog you????

Mohd Hafiz said...

Wah... siapakah kamo kamo kamo jangan nakal itu... huhuhu... sile tingalkan IC, lesen memandu, surat beranak k... or lagi bagus kalo tinggalkan gambar... mana tau leh jumpa jodoh.. huhuhuh... (^_^)