Followers

Thursday, August 4, 2011

si renovate hati

aku sedih.. bila aku sedih ja dia....

sampai la hati aku jadi cantik balik macam ni......


dan tanpa disangka.. sirenovate hati itu.....


hehehehehehehehe.... so happy.... terima kasih tuhan......



aku selau buli dia.. buat dia marah.. tapi walau macam mana pun aku buat dia still berada disamping aku dan selalu menyelamat aku ketika aku berada dalam keadaan yang sangat genting.... seronok sangat dengan kehadiran dia... kelakar.... dan amat penyayang.... comel pun ye juga..... macam2 yang aku buli dia.. suh nyanyi lagu dangdut la.. suh menari ala INUL DARASITA la.. semua dia buat.... dan semua itu selalu mampu membuatkan aku ketawa terbahak-bahak....... belum masuk lagi dengan ecrita-cerita dongeng dia pasal "cockroach" , udang yang bodoh, kura-kura yang terkena renjatan elektrik... dan macam-macam lagi... kelakar... terima kasih awak.. sebab buat saya bahagia........(@_@)

No comments: