Followers

Tuesday, January 17, 2012

fakta tentang INCHIK bos. ;p

berbau wangi..


perut memboroi adalah wajib


pipi gemoks juga adalah wajib..




fakta mengenai inchik bos:

-lemah lembut

ok.. inchik bos aku memang lemah lembut.. manja sih.,... macam budak2 yang harus dimanja2... tapi kadang2 aku rasa segan pula sebab dia selalu tegur.. "awak ni perempuan... cuba lemah lembut sikit".. ayoo.....

-jarang marah.. tapi bila marah kalah rimau kebulor you!

ini adalah falta yang tak boleh disangkal... dia sangat jarang marah... tetapi bila marah... aku sure menyorok bawah meja office... and bila aku tau aku buat silap yang sure buat dia marah.. time aku duduk depan dia.. belum sempat dia buka mulut aku dah melalak melolong..lolong dah.....

-suka mengata.. tapi mengata depan2.. cth:awak bertambah gemok...

inchik bos ni.. mulut dia memang tak de lesen.. sesuka hati sesedap rasa je mengata aku depan2.. memula memang aku tention but lama2 aku sedar, kadang2 betul juga apa yang dia kata... mungkin selama ini aku yang buta or tak sedar.. but .... hurm.. to complicated to comment.....




tapi apa yang dapat disimpulkan... dia seorang yang baik sebab aku ada peluang untuk berkongsi macam2 benda dengan dia dan aku amat selesa untuk bercakap dengan dia..... kadang aku rasa dia adalah antara kawan terbaik yang aku ada sebab aku tak perlu fikir tentang apa pendapat oarng lain tentang aku..... aku dan dia mempunyai banyak persamaan dan perbezaan.. tetapi apa yang membuatkan kami rapat adalah bukan kerana PERSAMAAN yang kami ada tetapi lebih kepada PERBEZAAN yang kami ada.. kerana PERBEZAAN itu membuatkan kami MELENGKAPI antara satu sama lain....

dia tetap bos aku dan aku tetap pekerja dia... cuma yang istimewa adalah jurang yang kami ada dan jurang itu membuatkan kami menjadi kawan baik yang selalu bercakaran..... marah memarahi... dan buli membuli antara satu sama lain....

No comments: