Followers

Tuesday, January 17, 2012

makan with inchik bos....


shushi.. oh sushi... makanan ini amat aku gemari... selalu suka makan dengan inchik BOS terchenta sebab selalu dia yang akan kuar duit utk belanja aku makan.. aku kan pekerja yang baik dan berhemah.. sebab tu dia suka belanja aku makan benda ni.. tapi semua orang tau yang aku ni sgt cinta dengan makanan so korang boleh tau la sape yang akan makan paling banyak... huhuhu......... sebenarnya... inchik bos aku suka makan benda ni tapi dia x seronok sebab tak de orang yang suka makan benda ni kat office kecuali aku yang sememangnya amat cinta dengan sushi ini..... nyum..nyum...



takoyaki.. hurm makanan ni pun diperkenalkan oleh inchik bos aku juga.. hurm.. inchik bos memang suka makan makanan jepun.. so secara tak langsung aku pun belajar menjadi "tekak jepun" tapi kalo tekak je jepun muka tak jepun pun KO juga.......


soba.. oh soba... kau mencuri hati ku... ok korang semua.. benda ni serius sedap.... tolong la cuba..... pertama kali aku makan.. memang aku dah jatuh cinta gila dengan makanan ni.... kepada kawan ku salasiah.. tolong la bawa en am@l hang untuk cuba makanan ini.. oh teramat lah sedap... masa ni ikutkan hati mau 3 mangkuk aku sebat.. tetapi memandangkan inchik bos aku yang cubby tu pun makan semangkuk.. tak kan aku nak lawan toke.. kang if dia kata "today u belanja eh" mampus aku.. dah la duit time tu tinggal 5 hengget... ayooooooooo




No comments: