Followers

Wednesday, January 25, 2012

kecewa.

separuh nyawa ku pergi..... pergi meninggalkan ku dek kerana sikap kejahilan dan kebodohan satu pihak yang amat mementingkan diri.... kadang kadang aku terfikir, siapa kau untuk mengatakan bahawa kau amat memahami aku sedangkan tiada satu apa pun perkara tentang ku yang kau tahu... kau hanya mementingkan tentang orang lain dan bukannya aku.....


secara jujurnya, aku tidak mengenali kau dan hubungan yang terjalin hanya lebih kepada hubungan DUIT... ini bermakna kau tidak bermakna apa-apa kepada ku dan aku juga tidak bermakna apa apa kepada kau. kau itu hanya insan yang tahu menerbitkan tanggungjawap tetapi kau tidak pernah menggalas tanggungjawap yang engkau terbitkan. kau hanya tahu mempersoalkan kesusahan untuk menyempurnakan tanggungjawap itu sedangkan tanggungjawap itu tidak pernah meminta untuk diterbitkan.. ia nya hadir diatas kemahuan kau... dan sekarang engkau mengeluh dan terus mengeluh...


bukan itu sahaja.. selepas kau abaikan bertahun tahun.. bila tiba satu detik yang bahagia.. sekelip mata engkau hancurkan... dengan alasan yang amat bodoh yang lebih untuk memuaskan nafsu serakah mu.... tiba tiba sahaja kau mengaku yang kau memahami segalanya dan segalanya seolah olah bergantung kepada kau.


siapa kau juga untuk menentukan pintu kebahagiaan manakah yang patut aku masuk??? kau itu siapa?? kau bercakap dengan menggunakan bahasa islam.. tetapi sejauh manakah keimanan kau jika kau hanya pandai berpura pura....?? menipu dan terus menipu.... setiap hari setiap saaat seakan akan menyesak dalam batin ku supaya segera keluar dari kepompomg ciptaan neraka mu... aku benci kau... kerana kebodohan yang engkau lakukan.. yang telah menutup satu titik bahagia yang baharu sahaja ingin aku rasai....


sekarang masa untuk membalas dendam itu semakin hampir..... pada saat itu, kau akan tahu.... betapa hancurnya hatiku diatas tindakan busuk mu itu........ siang dan malam aku meratap.. titik kebahagiaan ku hilang... dengan sekelip mata kerana kau...... suatu hari nanti kau juga akan merasa kekecewaan yang sama aku rasai.. dan pada ketika itu baharu kau tahu... tentang erti tanggungjawap sebenar dalam hidup.

No comments: