Followers

Thursday, June 7, 2012

maafkan aku....

ok.... kali ni entry yang agak... pelik... lebih dan amat pelik dari biasa..... sesuatu yang aku benci and jarang untuk aku lakukan..... dan ya.. sekarang ini aku merasa amat bersalah... seriously..... tolong maafkan aku wahai insan.......


aku jarang dan amat benci untuk MENIPU tetapi... ya.. kali ini aku telah menipu kepada seorang insan... ya.. aku menjadi penipu... maafkan aku... aku terpaksa... kerana aku sendiri tidak tahu bagaimana untuk menyatakan dengan secara jujur tentang apa yang kau persoalkan.. buka aku tidak mahu berterus terang tentang hal yang sebenar kepadamu.. tetapi.. maafkan aku... aku tidak bermaksud untuk berbuat demikian.. cuma ku terpaksa..... kerana aku tidak mahu pandangan mu akan terus buruk kepada ku... maafkan aku wahai sahabat... seandainya kau tahu... betapa saat ini aku merasa amat bersalah dengan kelakuan ku yang kurang dan amat tidak molek kepada mu... maafkan aku kerana tidak berterus terang tentang hal yang sebenar kepada mu.... maafkan aku.... aku bersalah.... maafkan aku.......



aku memuja mu sejak dari dulu.. tanpa pengetahuan mu dek kerana perbezaan darjat antara kita dan aku tidak sangka kita dipertemukan dalam keadaan yang kau dan aku sama..... tetapi apakan daya.... aku terpaksa untuk melakukan hal itu kerana aku.......... maafkan kan aku.. aku berasa amat dan terlalu bersalah.... maafkan aku..

aku sangat menyayangi mu sahabat... janganlah kau membenciku seandainya kau mengetahui tentang kebenaran hal ini.... maafkan aku........

No comments: