Followers

Thursday, June 14, 2012

today... antara happy and sendu.... antara gelabah gaban and kemarahan..... semua perasaan negatif itu bercampur baur menjadi cendol yang paling sedap untuk dinikmati takkala mengejar date line untuk present literature riview didepan dr nanti.. aiiyaarrkk.... ketakutan apabila mendengar semua itu tetapi apakan daya... semua yang terjadi adalah tanpa permintaan ku....


aku duduk merenung... adakah semua ini terjadi ada hikmah??? ia... memang ada.. cuma agak sukar untuk aku terima semua ini, buat masa ini kerana aku masih lagi ketakutan dengan apa yang terjadi.. aku harap apa yang dirancangkan menjadi seperti yang diinginkan.... kerana aku amat takut untuk masuk kerumah dalam keadaan aku dilabel sebagai penjenayah yang patut diberikan hukuman extra kejam......


memang perkara yang berlaku itu adalah salah ku.. tetapi ianya bukan salah ku... kecuaian manusia lain yang membuatkan kesalahan itu terjadi... dan aku sedia maklum.... tentang ketidakfahaman anda tentang perkara itu.. tetapi apa yang boleh ku buat.... bersabar dan berdoa agar anda sekalian memahami perkara yang terjadi itu bukan salah ku....


maafkan aku....mungkin aku bukan 'peserta pilihan' dalam gerombolan itu... dan ianya merupakan satu ketidakupayazan aku untuk mempertahankan diri....tetapi percayalah aku sentiasa mahu menjadi sebahagian kamu.. walaupun kita berlainan ideologi.......


No comments: