Followers

Wednesday, May 5, 2010

aku rasa benci... jika kau rasa aku ini penting dalam hidup kau... kau tak akan melakukan sesuatu yang melukakan hati aku....... jika kau rasa aku sebenarnya hanya lah koleksi anak patung kau yang kau mahu jaja kepada orang lain.. maaf... aku tidak akan membenarkan ianya terjadi!!!
jika kau rasa kasih dan sayang itu hanyalah satu koleksi peribadi, yang kau gunakan untuk memperlihatkan kejayaan kau menawan hati seorang wanita..... aku bukan lah kolesi yang baik untuk dirimu... ini bukan pertama kali aku mengendalikan insan keji seperti kau.......
baik kau nyah dari hidup ku.... sebelum aku mengambil tindakan yang boleh memalukan diri kau.... persetan dengan semua janji cinta..rindu... dan dendam mu.... kerana au tidak pernah mahu mengharapkan cinta seperti itu hadir dalam hidupku........
pergi jahanam denagn semua lakonan palsu mu... aku bukan insan bodoh yang tidak tahu menilai antara intan dan permata........

No comments: