Followers

Monday, May 24, 2010

jika mencintai mu satu kesalahan....

jika mencintai mu satu kesalahan..
maafkan aku kerana mempunyai perasaan itu...
jika mencintaimu satu kesalahan...
maafkan aku kerana aku sendiri tidak bisa menidakkan perasaan ini..
jika mencintaimu satu kesalahan...
maafkan aku kerana perasaan ini membuat mu berasa segan, bersalah dan malu kepadaku
jika mencintaimu satu kesalahan
maafkan aku kerana aku sendiri tidak pernah meminta perasaan ini terbit....
jika mencintaimu satu kesalahan...
maafkan aku kerana masih bertahan.....
jika mencintaimu satu kesalahan..
maafkan aku kerana ini jalan yang aku pilih...
jika mencintaimu satu kesalahan..
maafkan aku kerana tidak bisa melepaskannya pergi.......
maafkan kau... aku cuma insan... yang terlalu setia kepada satu perasaan yang pertama kali hadir dalam hidupku.... aku tidak pernah meminta kehadiran mu disisiku.... merampas mu dari insan lain..... kerana bagi ku dengan hanya melihat kau berbahagia.... itu lah balasan yang paling baik dari mu untuk cintaku...

1 comment:

Ahmad Nawawi Yaakob said...

wow sedapnya bunyi puitis ni.. may get e copy..