Followers

Tuesday, May 11, 2010

i love you so much..... sepenuh jiwa dan raga

hari yang indah.... penuh dengan suka... sayang... cinta dan kasih..... suatu hari.. waktu dan dan detik yang aku ingin ianya behenti agar aku bisa menikmati keindahan perasaan itu..... aku ingin berlaku jujur disini.. jujur dengan semua yang telah terjadi kerana jika aku tidak meluahkan semuanya sekarang aku takut tiada lagi waktu yang bisa aku gunakan untuk meluahkannya..
sesungguhnya... hari itu... malam itu adalah detik yang amat bermakna buat diriku.. aku dihargai.. ditatang bagai minyak yang penuh... dimanja dan belai lagak persis seorang puteri yang anggun..... segala-galanya adalah milik ku yang mutlak pada hari dan malam itu......
seorang putera telah hadir... memberikan segalanya yang aku impikan dalam hanya tak sampai 24 jam.... bermula dengan pemandangan yang indah ditepi pantai... keduanya mencurah perasaan... membuka segala pekung didada..... tiada noktah.... meluahkan segalanya..... biarpun pipi mula memerah dek kerana malu.......
kebahagiaan detik itu deteruskan dengan makan malam yang indah... bersama hidangan yang enak..... disertakan dengan tempat yang indah... semuanya hanya untuk ku... yang dihadiahkan has untuk diriku dari putera yang ku cintai......
seterusnya kami mengembara ke alam mimpi yang aku ciptakan hanya untuk dirinya...... keindahan lampu-lampu mewarnai malam yang penuh dengan kasih dan sayang itu....... terlalu indah sehingga terlalu sukar aku gambarkan dengan kata-kata......
sepanjang perjalanan aku menagis dek kerana kebahagiaan yang aku kecapi..... terasa ingin sekali aku hentikan masa agar aku dapat bersama dengannya...... setiap detik dan ketika.....
tetapi sayang..... segala yang bermula ada pengakhiranya..... terlalu sedih bila dia menghantar aku pulang dihadapan pintu rumah ku......
sebelum berpisah.. sempat aku berkata kepadanya...
buvan..
malam ini adalah malam yang amat indah bagi saya...
dan semuanya adalah pengalaman yang pertama dalam hidup saya..
awak adalah lelaki pertama dalam hidup saya....
awak adalah insan yang pertama yang mengajar erti kasih dan sayang kepada saya...
awak adalah insan pertama yang membawa saya keluar dari rumah sehingga lewat malam.. awak adalah lelaki pertama yang menghadiakan makan malam yang romantik kepada saya...
awak adalah lelaki pertama yang saya bawa menyelami alam mimpi saya di I.C.T...
segala-galanya yang pertama..........
terima kasih.........
ya.. dia aku sedar dia tidak serupa dengan aku..... dari segala aspek...... dan aku reda.... walaupun sudah lebih tujuh tahun.. aku reda dengan ketentuan ini.. mungkin aku hanya mampu mencintai dirinya tetapi aku tidak mampu untuk memiliki dirinya....
sudah lebih tujuh tahun aku hidup denagn kenangan indah bersamanya.. dan hanya itu alasan mengapa aku terus hidup sehingga kehari ini... segala kejayaan yang aku capai selama ini hanyalah kerana dirinya.... kerana aku ingin buktikan kepada keluarganya yang aku juga boleh berjaya seperti anaknya...
kenangan manis pertemuan selepas 7 tahun itu benar-benar membuatkan aku lega.. kerana sekurang-kurangnya aku melihat senyuman kegembiraan dan kebahagiaan diwajah mu walaupun insan bertuah yang memiliki mu itu bukan aku.....

2 comments:

Ahmad Nawawi Yaakob said...

Siapakah temanmu yg bertuah itu?

naya kesturi said...

ustad nawawi-seseorang yang saya tak mampu untuk miliki.....