Followers

Tuesday, March 10, 2009

AnDaI sAya sEorAnG mOdeL.

huh....

macam seronok jer... ramai yang suka tengok blog hanis zalika.... ops lupa.. dia kan model.... cantik n bergaya... saya juga menjadi slah seorang antara yang melawat blog dia... nice.... n cantik.. tu jer yang termampu saya katakan n terlintas di dalam otak.. hehehehe....

model??? hurm.. memang memerlukan ketinggian n kecantikan.. kalau tidak macam mana nak peraga barang kan?? n baju kan???? baju yang cantik untuk orang yang cantik.... betul ker??? hehehe terpeulang bagi individu untuk menilai.. bagi saya if oarang tu dah cantik, pakai apa pun nampak cantik punyer....

bila lihat kemasyuran seorang model, teringin juga ingin mengikut jejak langkah menjadi seorang model walaupun saya tahu qualification untuk menjadi seorang model itu terlalu sikit yang ada pada diri saya... hehehe...
tapi saya still boleh capai impian tu.. hanya denagn BERMIMPI je la.. ok juga aper... still boleh jadi model juga... hehehehehe....

tapi andai saya seoramg model..... "sesuai ker???" saya nak jadi model yang boleh memberi contoh yang baik kepada orang lain... saya ingi menjadi idola kepada orang lain.. saya ingin menyumbang sesuatu pada orang lain.. itu la model yang saya ingin jadi... saya harap semua boleh doakan saya mencapai cita-cita saya untuk menjadi seorang model.... Aminnnn......

No comments: