Followers

Thursday, March 5, 2009

i loVe YoU BuWLaN..


bulan...


nama yang tidak asing dalam hidup saya... merupakan orang yang amat saya sayangi kerana dia merupakan adik pertama yang saya jaga sewaktu diploma untuk satu persatuan. dia lah kawan.. dia lah musuh...... dia ialah segalanya yang saya ada.... kecomelannya... kesopanannya... kebaikannya..... segala tentang dia.... semuanya dia....


setiap apa yang berlaku dalam hidup ini pasti dia lah yang akan menjadi orang pertama yang mengetahuinya..... kegembiraan saya mendapat lesen kereta juga hanya saya kongsi dengan dia.... sikap kelangkabutnya sering mencuit hati saya.. sesekali bibir ini mengukir senyum teringatkan dia.....


tetapi sayang...


saya terpaksa meninggalkan dia kerana membawa hati yang lara.... kesedihan yang saya simoan sekian lama telah mengakibatkan bulan terkena tempiasnya... dia saya tinggalkan......


kini...


setelah bertemu semula... bulan menyatakan kerinduannya kepada saya..... meminta saya menemaninya seperti dahulu... membimbingnya seperti dahulu... tetapi.. jika dia tahu saya tidak seperti dahulu... adakah dia akan kecewa??? adakah saya akan menjadi punca air matanya gugur??? ya allah.... saya tidak sanggup andai itu terjadi, maafkan kakak bulan..... kakak tidak dapt bersama kamu... jadilah adik yang baik kepada yang lain... segala kenangan terindah akan kakak ingat sampai bila-bila....

No comments: