Followers

Wednesday, March 25, 2009

KETAKUTAN YANG MELAMPAU.

salam..

hari ini adalah hari yang paling menakutkan bagi saya.. bayangkan sewaktuu kelas personal development, saya baru tahu dari rakan sekelas bahawa P.M kamel ingin memilih secara randomly group untuk present website....

"WhAT??????"
itu jer yang terkeluar dari hati, otak dan bla..bla....bla...
mahu tidak mahu, terpaksa saya dan eida ponteng kelas p.d hanya kerana untuk menyiapkan report yang tersalah buat.... bayangkan...... berlari berkejaran kebilik... ambil laptop... tukar baju (nasib baik ada baju kurung pink) .... huuhhhh.. penatnya..... NAMPAK NYA tak dapat la saya nak bergaya salan dengan baju UpIn n IpiN yang saya beli pada hari isnin..AWAAAAAAAWWAAA sedihnya...
SAMPAI KLAS, SAYA LIHAT P.M SUDAH ADA... BERIYA-IYA SAYA MENERANGKAN KEDUDUKAN KAMI....
MACAM LELEBIH JER..... SAYA MERAYU SUPAYA PM IKUT ANGKA GILIRAN YANG DITETAPKAN TAPI PM NAMPAKNYA STILL PICK RANDOMLY....
tergaman... terkelu... n segalanya..... bercampur aduk...... macam nak pengsan pun ada
tapi alhamdulillah akhirnya.. P.M bersetuju juga untuk mengikut angka gtiliran yang ditetapkan kami.. syukur yaallah.. terima ksaih p.m

No comments: