Followers

Tuesday, April 14, 2009

ImPiAn kU...

harap sangat dapat lulus dalam final kali ni... nak buat mama n abah happy n bangga dengan diri ini... kami tak kaya and senang macam orang lain... sebab tu kena belajar rajin-rajin... sebab tu sahaja yang ada untuk dibanggakan....

sejak dari kecil lagi.. aku teringin nak jadi kaya... ada duit banyak.... rumah besar and lain-lain.... makan yang sedap-sedap and lain-lain... alangkah bahagianya hidup...... semua yang kita nak semua ada..... tu la impian aku... sejak diri kecil sampai la sekarang.....

cuma sekarang... aku nak kaya sebab nak abah n mama berhenti kerja and duduk goyang kaki jer kat rumah....

kadang-kadang aku terfikir.... bila aku boleh jadi kaya???? macam kawan-kawan aku yang lain????

macam seronok jer tengok dorang beli apa yang dorang nak... tanpa fikir duit mereka akan habis.. tak macam aku.... nak beli sesuatu pun susah..... nak kne fikir dua n tiga kali....

kadang-kadang aku berangan juga... nak seseorang yang menyayangi diri ku ini harus kaya.... supaya aku dapat merasa apa itu rasanya bila kita SENANG.... semua yang kita mahu ada didepan mata..

semua yang aku impikan...

bukan tak bersyukur dengan kehidupan sekarang... aku cuma manusia yang inginkan sesuatu..... yang ingin merasa sesuatu...


salahkah????

maafkan andai aku keterlaluan... tapi ini adalah impian ku.. tolong doakan aku dapat capai semua impian aku... amin....

No comments: