Followers

Wednesday, April 15, 2009

piano dan aku

piano.....

aku sangat sukakan bunyinya...
tetapi sayang...
untuk membelinya...
sudah tentu aku tidak mampu....
apatah lagi untuk memainkannya...

piano.......

sesuatu yang kuharap..
untuk disentuh...
walaupun hanya dalam mimpi..
aku tetap merasa puas


tetapi adakah mimpi itu akan menjadi kenyataan???

ramai yang tanya.. mengapa saya tidak menukar lagu-lagu di blog saya seperti rakan-rakan yang lain..... mengapa saya menggunakan lagu yang terlalu "slow".... lagi-lagi piano... saya amat sukakan piano... kerana bunyi nya yang mendamaikan dan mengasyikkan... tetapi sayang.. saya hanya mampu mendengar.. tetapi tidak mampu untuk merasakan sendiri pengalaman untuk menyentuh dan bermainnya......

untuk membuatkan saya bisa berangan memainkan piano dengan lagu-lagu yang indah.. saya abadikan playlist lagu piano di blog saya....

maaf jika lagu tersebut membosankan.... tetapi ia amat mendamaikan jiwa saya...

No comments: