Followers

Wednesday, April 8, 2009

test yang menakutkan...

yahOOOOOO....
semua asigment telah dapat disiapkan dalam masa yang

"terlalu singkat + terlalu panjang = tak tau dapat apa"

berlari berkejaran aku menyiapkan semua asingment

sales.... (chapter 14)= SIAP

marketing channel... ( individual) = SIAP

bel......= SIAP

semuanya sihat dengan jayanya.... (tak la berjaya samgat.... tapi boleh la..)

yang bagusnya.. masuk jer clas pagi ni terus dapat test I.M.. ni la test yang paling aku takut sebab aku tahu aku tak boleh buat... maklumla... sehari sebelum exam malam tu nenek aku meninggal.... bayngkan macam mana perasaaan aku masa tu jawap paper... macam berterabur jer.. tapi bila lulus.. aku rasa bahagia... sebab.. waktu tu aku tak meniru untuk lulus..... sries... x tipu...

terimakasih ya allah.

No comments: