Followers

Tuesday, April 14, 2009

JoM jAwaB...

1.Bekas kekasih saya adalah
seseorang yang aku kenal sewaktu ditingkatan lima.. sayang nya saya pada dia seorang cuma tuhan jer yang tahu... tapi sayang lepas dia diterima masuk ke matrik, dia jadi sombong.... mentang-mantang la aku ni orang miskin....... jangan la aku dihina.... wawawa.... sebab tu kitaorang clash... tatata....

2.Saya sedang mendengar :
sutera kasih-In.Team.. sebenarnye aku tak la minat sangat nasyid ni..... aku suka dengar lagu2 rock... (bila aku happy) balada(bila aku terasa sayang yang mendalam pada seseorang)... nasiyd bila aku terasa kehilangan...(lupa tuhan)

3.Mungkin saya patut :
mandi sekarang... n stady....

4.Saya suka
tengok tv.... c.d..... terutama cerita hantu n horrow... faveret tu...!! menyulam...

5.Sahabat-sahabat baik saya
teddy bear lesayangan n sal(yang manja ) n eda(yang kuat membebel)

6.Saya tak paham
kenapa aku selalu jumpa orang yang salah dalam hidup aku... apa kurangnyer aku???? wa!!!!

7.Saya kehilangan
kasih sayang dan perhatian dri insan yg amat dikasihi...

8.Ramai yang berkata
makin lama aku kenak ko.. ko ni ok sebenarnyer... sorry atas semua strereotype aku senelum ni terhadap ko.... ==>sian aku

9.Makna nama saya:
nur petunjuk..

10.Cinta itu adalah
sedap... macam coklat.... lembut macam teddy bear kesayangan..... manis macam gula-gula....
tapi... pahit macam hempedu bila dia x ok..... sukar nak difahami... membuatkan ku bisa jadi gila.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
membebel suruh anak-anak dia mandi n solat..(my mum) n seseorang yang sedang bertungkus lumus mencari rezeki (my dad).

12.Saya akan cuba
berjaya dalam hidup sebagai anak yang baik n manusia yang berguna.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
forever n ever.. tak kan terpisah if berlaku apa2

14.Telefon bimbit saya :
ntah la.. tenpat meluahkan rindu pada family..

15.Bila saya terjaga dari tidur
alhamdulillah aku masih hidup...... solat.. mandi n siap2 nak g class

16.Saya paling meluat apabila :
org yg x memahmi diri ini.. ambil berat salah.. tak ambil berat pun salah.... suka mengarah n membebel2..

17.Pesta/Parti adalah :
sesuatu yang amat menyeronokkan.. walaupun x pernah pergi

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
ning.. tapi sejak diahilang.. aku tak suka binatang lagi....

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
tak da yang betul-betul seronok.... semuanya flat jer

20.Hari ini :
lapa.. bosan.. penat.. tak boleh nak stady n lain-lain

21.Malam ini saya akan :
stady untuk final exam...

22.Esok pula saya akan :
stady n stady

23.Saya betul2 inginkan :
seseorang yang menyayangi..... duit yang banyak.... hidup yang bahagia.. paling penting... nak SYURGA!!!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
ya allah. aku bersyukur dengan kecantikan yang kau berikan... jangan lah kerana ia aku lalai kepada mu...

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan:
tak der r... jarang pegi shopping

26.Makanan Barat atau Jepun
barat....(nasib baik pandai masak... nak beli mahal)

27.Bilik yang terang atau gelap :
terang... bila takut.. gelap bila sedang berduka

28.Makanan segera adalah :
sesuatu yang ada ketika lapa n senang disediakan.(biskut n kismis)

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
mama... n abah.. terima kasih untuk kebahagiaan selama ya hidup.... terima kasih... ya sayang mama n abah.. teri makasih keraa bersusah payah untuk besarkan ya....

No comments: