Followers

Wednesday, April 1, 2009

aKu SeDih....

hari ni....

aku meluahkan sesuatu walaupuntidak secara tersurat.... walaupuntersirat.. aku merasa puas... kerana akhirnya dapat juga meluahkannya walaupun ianya tidak disedari oleh si pemilik bahawa ucapan itu hanya untuk dia.....

aku merasa sedih... mengapa begitu senang untuk dia menerima kesalahan kecil orang lain tetapi bukan aku???? adakah ini menunjukkan bahawa aku memang suka untuk membuat kesalahan kecil??? tentu tidak!!! aku cuma terlalai... tapi bukan aku yang sengaja untuk melalaikan diri ku.. terlalu banyak benda yang aku perlu fikirkan... lagi-lagi sudah masuk akhir sem... tapi semalam... teruk aku dibebelnyer.... walaupun aku telah menerangkan kedudukan sebenar, dia tidak mengendahkan tetapi tetap terus merungut dan bersungut...

sakit dalam hati cuma tuhan yang tahu... betapa aku telah mengeluarkan perkataan yang tidak sepatutnya kepada dia... tetapi itu aku luahkan kepada orang lain.... orang yang dia tahu tetapi tidak kenal... sedih bukan main.. kau sahabat aku... patutnya kau akan memahami keadaan aku.... bukan kerap menghukum aku..... mengapa terlalu susah untuk kau menerima kesalahan aku?? sedang kan jika yang lain... kau buat tidak tahu jer.... kenapa kau tidak adil pada aku????

kau datang bila kau bersedih... tapi bila kau gembira... ada segalanya... aku kau tinggal kan.....

aku sayng kau.. tolong lah hargai aku... walaupun sedikit..... kau sahabat aku..... bukan musuh aku

No comments: