Followers

Tuesday, July 26, 2011

aku cintakan KEK...

ini adalah hasil air tangan aku untuk office mate terchenta...... heheheheheheehe


sangat seksi.... dan bersedia untuk di ngap....


kek seksi ini has untuk office mate tersayang.... sayang korang....


kek dan aku adalah amat sinonim.... aku sukakan waktu yang digunaklan semasa membuat kek ini.... kerana semua yang aku lakukan terutama memasak kek adalah datang dari hati aku sendiri..... aku pernah memberikan resepi ini kepada beberapa rakan tetapi sayang mereka buat tak jadi.. so sejak dari itu aku simpan sahaja resepi itu dan tidak memberikan nya kepada sesiapa...........

antara komen yang diterima:


dari pembuat kek profesional:

"KEK INI AMAT SEDAP DAN BOLEH DIJUAL".

dari rahmah:

"AYAH RAHMAH KATA KEK NI SEDAP LA..."

dari kak emi

"ANAK SAUDARA AKAK SEMUA SUKA KEK INI"

No comments: