Followers

Thursday, July 28, 2011

secret love





cinta itu menyeksakan....... kerana cinta sehelai daun pun boleh merobohkan tugu yang kuat......

4 comments:

Senyuman Indah said...

Kerana cinta itu ada yang positif dan negatif... cinta yang membina seseorg dan cinta yang menghancurkan seseorg...

Anda rasa anda merasai cinta yang mana???

Ingin ku berkongsi juga.. cinta adalah permulaan jodoh... kerana:-

"Jodoh itu ade 3 jenis:"

"Jodoh yang diilhamkan syaitan, kamu berjumpa dengannya, berpegangan tangan, berhibur dengannya dan kemudian tidur dengannya, dia kemudiannya hamil dan kamu menikahinya"

"Jodoh yang diilhamkan Jin, Kamu mencintanya, tetapi dia tidak mencinta kamu, kamu menyihirkannya dan membomohkan nya untuk berkahwin dengan nya."

"Jodoh yang diilhamkan Allah, kamu bertentang mata dengannya, lahir perasaan cinta dihati kamu terhadapnya dan lahir perasaan cinta darinya terhadap kamu, kamu meminangnya untuk dijadi permaisuri rumahtangga mu"

Petikan:- syurga cinta...

Mohd Hafiz said...

Usaha dengan doa cik puan...
Dengan restu ilahi... pasti kelak kebahgiaan itu akan ditemui...

(^_^)...

naya kesturi said...

to senyuman indah:

semua manusia tanya la mereka.. tak kiran yang "ok" or "ko" semua mahu ditemukan dengan "cinta" yang paling baik dalam hidup mereka... same with me..... also want the the "best love" in my life.... but this video tak merujuk pada apa yang cuba anda perkatakan..... its just wanna show what love can do.. either change the person in to good side or bad side... again... its just for fun.. because i enjoy realy much on that song.. + i love 2pm... thats all...

naya kesturi said...

ops.. mungkin rangkap yang pertama dari "kerana cinta.... until menghancurkan seseorang" tu ja yang kene kot...... mungkin the way both of us see this video is in a different perception.... its ok.. i can acep it..