Followers

Tuesday, July 26, 2011

ngeri!!!~ayam the story

makcik ni potong ayam laju duh.....

mak tengah tengok dan pilih ayam dia... (dia ambil semua ~~~kopak aku)

ok... waktu ni aku teman kan mak aku pergi kedai yang jual ayam.. mak suka beli ayam kat sini sebab dia kata ayam kat sini fresh (sembelih terus jual) dan seperti biasa aku "di paw" untuk membeli ayam ini walaupun mak aku tau aku tak suka makan ayam sangat......... bagi aku pengalaman pergi tempat ni memang bgeri sebab aku tak tahan dengan "haruman kedai ini"... di tambah lagi dengan ayam2 yang berdarah2 tu... nasib baik aku tak muntah..... selalunya aku suka beli ikan, udang and sotong sebab aku gila sayang dengan makanan ini ( @ _@).. demi mak yang cintakan ayam.... bekorban juga aku untuk datang and tengok and beli ayam itu.........


kepada sesiapa yang bekerja sebagai penjual ayam.. maafkan aku.. aku suka makan itik.... itik... gembo-gembo.. masak rendang soodappppp!!! (balik ni aku nak pujuk adik aku supaya dia sembelih itik kesayangan dia...~ngidam rendang itik) ;p


No comments: